پروش و فروش انواع گیاهان سبز

آموزش و پرورش انواع گیاهان سبز،گل،بونسای،کاکتوس،ترایوم،دیش گاردین ودرختچه های کوچک میوه ده

پروش و فروش انواع گیاهان سبز

آموزش و پرورش انواع گیاهان سبز،گل،بونسای،کاکتوس،ترایوم،دیش گاردین ودرختچه های کوچک میوه ده


 هشدار بسیارمهم: به هیچ عنوان از محصولاتی که درآن ها فلوراید وجود دارد. هرگز استفاده نکنید.

مقاله ای که الآن درحال مطالعه ی آن هستین،متن ترجمه شده ی چندین مقاله و کتوب معتبر اروپایی و آمریکایی می باشد. که بعضی از مراجع (رفرنسهای) این مقاله ها بصورت محرمانه دربرخی ازمراکزعلمی و دانشگاهی جهان منتشرشده است. که در دسترس مردم عادی نمی باشد. ترجمه ی این مقالات بدون هیچ تغییری برای شما ویرایش شده. » به نقل از (دکتر روازاده)



حال آیا ماده ی فوراید که جزو ترکیبات اساسی خمیر دندان است. برای انسان ها مضر می باشد؟

این معما از سال 1914 ،تاریخ پیوند فلوراید باخمیردندان مطرح شد.

ما میخواهیم پاسخ این سوال را روشن و ذهن مردم عمومی جهان را باز کنیم.


فلوئور ،الکترونگاتیوترین عنصر درجدول تناوبی ست. که قابلیت ترکیب بامواد دیگر را دارد. که در گروه هالوژنه های (گروه ۱۷) جدول تناوبی است. عناصر گروه ۱۷ جدول تناوبی بشدت سمی میباشند.


                                    مردم به فلوریده کردن آب معترضند.

از فلوئور در ساخت:


 پلاستیک های کم اصطحکاک (تفلن) ومایعات برودتی (فروون

و اسیدفلوئوریدریک FH جهت کنده کاری روی سطح شیشه لامپ ها و محصولات دیگه استفاده می برند.


درحالت یک ظرفیتی برای ساختن نیمه هادی ها،باسایر ترکیبات خود برای تولید اورانیوم (هگزان فلورید) ویاخت بیش از صدنوع دیگر از مواد

از فلورید سدیم بعنوان حشره کش وخصوصا سوسک کش استفاده می شود.

ازدیگر فلوریدها،برای پیشگیری از پوسیدگی دندان !؟!؟ برای ساخت خمیردندان ها استفاده می برند.

برای بکارگیری فلوئور و فلوئوریدریک بشدت باید احتیاط ورزید. و از تماس باسطح پوست و چشم جدا خود داری نمود.

که درمورد کودکان بشدت حساس تراست.چرا که آنها بطورمختلف در خطربا فلوئورهستند. مانند: خمیر وارنیش و قرص های حاوی فلوئور که به اسم جلوگیری از پوسیدگی دندان ها ؟؟!! درمدارس ما داده می شود.

فلوئور موجود در خمیردندان،موادغذایی،نوشیدنی ها،حشره کش ها،داروها،مراجعات دندان پزشکی،داروهای بی هوشی،چای و آب نوشیدنی میتواند مقدار فلوئور موجود دربدن رافزایش داده و ارگانیزم بدن آنها را دچارمشکل کند.

وباعث فلوئوروزیس شود. چرا که محققان استفاده بیش از ۲ میلی گرم آن باعث بروز فلوئوروزیس شود. بامصرف خمبر دندادن این میزان تامین می شود.

اولین استفاده از گاز شمیایی (باتاثیر عصبی) در جنگ ها  حاوی مقدار زیادی فلوئور بود. که موجب ازکار افتادن فعالیت آنزیماتیک می شد.وبرسیستم عصبی مرکزی اثرمی گذاشت. (موجب کاهش تیزهوشی و عقب افتادگی ذهنی می شود.)

گاز سارین ه برای ساختنش از فلوئور استفاده شده،درعملیات تروریستی در ژاپن موجب مرگ تعداد زیادی مسفران قطار شد.

که همچنین تروریستان داعش ازآن درسوریه برای علیه زنان و کودکان استفاده کردند.

که موجب ازکار افتادن شش ها و قلب میشود.

همچنین از آن برای برای تولید گاز اشک آور استفاده می شود.


ودر دهه 40 میلادی باجنگ جهانی دوم،دولت آمریکابرای ساخت بمب اتم از مقدار زیادی فلورید (هگزان فلورید اورانیوم) برای جداسازی ایزوتوپ های (U235) از (U238) استفاده کرد. که هنوز هم این روش استفاده می شود.

زباله های کارخانه های ذوب فلزات مخصوصا آلومینیوم،باعث نابودی محصولات کشاورزی و تعداد زیادی دام و احشام می شود.

سدیم فلوراید یک ماده سمی شناخته شده است.


که آمریکا بعلت حفظ امنیت ملی خود،مجبور به ارائه تصویری خوب و مردم پسند از این هیولای نابودگر بود. به همین جهت فلورید را با ترسیم لبخندی بر صورت به مردم ارائه می داد.


که درآخر بامشارکت بخش زیادی از مقامات بهداشتی،پزشکان و دندان پزشکان قادربه تصویب این که آب آشامیدنی شهرها نیز دارای ترکیب فلوراید شود.

واین فقط آمریکانبود که این کار را کرد.بلکه هیلتر با دستوربه فلوئوریزه کردن آب آشامیدنی زندان ها ،بااین هدف که آنان را عقیم و فرمان بردار کند کرد. چرا که فلوراید باعث زوال عقل و تاثیر در سیستم عصبی می شود.


بنابر نوشته ( Barbara Hendel – Peter Ferreira) درکتاب ( Salt water and inexhaustible sources of life ) بیشتر از 80 سال است. که دانشمندان از آثار مخرب فلوراید بر سلامت انسان آگاهی کاملی دارند.

            کمپین های مختلف اعتراض به فلوریده کرد آب در آمریکا شکل گرفته است


± بعضی از مضرات فلوراید:


آزمایشات علمی اثبات کرده که فلوراید باعث بروز اختلالهای روحی می شود. و انسان را احمق،مطیع و فرمان بردار به بار می آورد. ومنجربه کاهش مقدار عمر و تخریب ساختارهای استخوانی انسان می شود.

جایگذینی فلوراید بجای ید مانع از انجام وظیفه صحیح قده تروئید می شود. که موجب بیماری دربدن می شود.

فلوراید باعث توقف و اختلال سنتز بسیاری از آنزیم ها می شود. که مسئولیت متابولیزمی،رشد و تنظیم ارتباط های سلولب را در بدن ما دارند.

فلوراین نقش موثری در به وجودآمدن سرطان کبد،استخوان و تروئید و پدیده پوکی استخوان را دارد.

فلوراید برای نطفه های درون رحم بسیار ضرر دارد. و بر اختلال های رفتاری و پایین آمدن سطح ادراکی کودک نمایان می شود.

وموجب کاهش تولیدمثل می شود.

فلوراید بهمرا واکسن ها باعث افزایش سرب در مغز انسان می شود.

( Masters e Copian , 1999,2000)


وباعث تضعیف کلیه ها می گردد.

  دکتر اکسنر در حال توضیح اثرات نامطلوب فلوراید بر دندان ها

خطرات مغزی:


بنا به گزارش (NCR ( National Research Council  یک (ppm) از فلوئور در کودکان باعث کاهش فراگیری و دشواری در تمرکز هواس می شود. بهترست بدانیم که در خمیر دندانهای معمولی تا ۱۵۰۰ (ppm) فلوئور وجود دارد.


فاجعه فلوئور برا ی غده تیروئید:


به استناد گزارش NCR) National Research Council) در باره ی افرادی که میزان تیروئید پائینی دارند مصرف حداقل یک صدم تا سه صدم میلی گرم در هر کیلوگرم (از وزن فرد) در روز موجب کند ذهنی، افسردگی و افزایش وزن آنها میشود. (یعنی در یک فرد ۱۰۰ کیلویی مصرف تنها یک تا سه میلی گرم فلوئور باعث این مشکلات خواهد گردید.)


چرا در برابر این همه مضرات فلوئور مسئولین بهداشت کشورها سکوت کرده اند؟


باوجود تمام تحقیقات مستقل و غیر وابسته در تمام جهان و نتیجه گیری های مرطبت، ازطرف هیچدوزارتخانه بهداشتی درهیچ جای دنیا،در مورد تائید این حقیقت هاهیچ ترتیب اثری صورت نگرفته است. ودلیل این کار سودبسیار زیاد و هنگفتی است که ازفروش داروها و خمیردندان هایی که درآنان فلوراید بکار رفته بدست سرمایه داران خارخانه های شیمی دارویی  میرسد. ازمحل امکاناتی بوجودمیاید. که وزارتخانه های بهداشتی که حامیانی درمیان کارخانه های شیمی دارویی دارند. واکنشی در برابر ضررات فلوراید نشان ندهند. در دنیایی که پزشکی و داروسازی به یک تجارت پرسود تبدیل شده.

البته برخی از کشورهای اروپایی استفاده از فلوراید در آب آشامیدنی خود را ممنوع کرده اند.


آقای lan E. Stephens درکتابش بنام: ( “ The Dikinson Statement A Mind Boggling Thesis “ ) تعیین مقدارجذب فلوراید از آب و موادغذایی دربدن به راحتی نیست. وباید توجه کرد که زباله های صنعتی حاوی فلوراید در محیط زیست پراکنده می شوند. وجمع شدن فلوراید دراستخوان های انسان،تا زمان مرگ او همیشه رشدی فرایند دارند.

خارخانه های ساخت کودهای شمیایی بجای هزینه گزاف کردن جهت برای امحای زباله های سمی خود،آنان را برای فلوئوریزه کردن آب آشامیدنی میفروشند.

با وجود این همه سند و دلیل برای بشدت مضربودن ماده ی فلوراید،بازهم پزشکان با بی اهمیتی برای کودکان چندماه داروهای فلوئوریزه تجویز می کنند.


آقای David Icke در کتاب “بچه های ماتریکس” درمورد فلوئور این چنین می نویسد: که یکی از عناصر مهم که مانع رشد عقل و خرد در انسان می گردد. فلورید می باشد. که به آبهای آشامیدنی و خمیردندانها افزوده می گردد.


فلوئورید سدیم یکی از ترکیباتی می باشد.که عموماً در سموم موش کش و سوسک کش، داروهای بیهوشی، داروهای مربوط به امراض روح و روان و هیپنوتیزمی و گازهای عصبی بکار گرفته میشود.

دلیل تأسف و نگرانی ماست. که هنوز در واکسن های مولتی دوز (multidose) از سم جیوه بعنوان نگهدارنده استفاده می کنیم. البته با گذشت زمان سرنوشت فلوئور نیز مانند جیوه خواهد بود.


در پایان، از ملت بیدار و هوشیار خواهش میکنیم. حداقل کاری که می توانید انجام دهید این است که ضمن نشر این مقاله برای آگاه سازی مردم عزیز ایران، هرگز از خمیر دندان باتوجه به اینکه حاوی فلوراید می باشد و دهان شوی فلوراید برای خود و فرزندانتان استفاده نکنید و اجازه ندهید در مدارس دندانهای کودکانتان را وارنیش فلوراید نمایند.


درپست بعدی جایگزین بسیار مناسبی را بجای خمیردندان ها و دهان شویی های صنعتی فلوراید دار، برای شما عزیزان معرفی میکنم.


*  منابع و مآخذ درپست: http://golchinsabz.blog.ir/post/36

 

 پژوهشگر و گردآورنده: امین پویان


نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی