پروش و فروش انواع گیاهان سبز

آموزش و پرورش انواع گیاهان سبز،گل،بونسای،کاکتوس،ترایوم،دیش گاردین ودرختچه های کوچک میوه ده

پروش و فروش انواع گیاهان سبز

آموزش و پرورش انواع گیاهان سبز،گل،بونسای،کاکتوس،ترایوم،دیش گاردین ودرختچه های کوچک میوه ده

قهوه سبز

شنبه, ۱۳ آبان ۱۳۹۶، ۰۱:۱۷ ق.ظ


🍵خواص و مضرات قهوه سبز

قهوه سبز،دانه های لوبیایی شکل قهوه هستند که بو داده نشده اند. شستشو و بو دادن دانه های قهوه باعث کاهش مقدار کلروژنیک اسید موجود در آن ها می شود.

🍵قهوه منبع قابل توجهی از کافئین است. تحقیقات نشان می دهدکافئین با افزایش متابولیسم بدن به چربی سوزی کمک می کند، همچنین باعث تقویت موقت انرژی و هشیاری بیشتر می شود. 


🍵اما متخصصان خاصیت لاغر کنندگی قهوه سبز را به کلروژنیک اسید موجود در آن نسبت داده اند. تحقیقات جدید نشان می دهد عصاره قهوه سبز می تواند به لاغری و کاهش وزن کمک کند. یک مطالعه نشان داد افرادی که قهوه سبز مصرف می کنند 3 تا 5 پوند بیشتر از افرادی که قهوه سبز نخوردند وزن از دست داده اند.


🍵 کلروژنیک اسید قهوه سبز می تواند با کاهش قند خون و جلوگیری از افزایش سنتز چربی باعث کاهش وزن شود، همچنین اعتقاد بر این است که اسید کلروژنیک جذب چربی از غذا را کاهش می دهد و متابولیسم چربی سوزی را فعال می کند.


🍵تحقیقات نشان داده که قهوه سبز در بعضی افراد باعث کاهش فشار خون می شود. عصاره قهوه سبز همچنین می تواند اثرات مثبتی بر رگ های خونی داشته باشد که برای سلامت قلب مفید می باشد. 


🍵قهوه سبز به عنوان یک آنتی اکسیدان قوی عمل می کند.


🍵قهوه سبز را چگونه دم کنیم و بخوریم؟


مواد لازم :


10 گرم قهوه سبز


150 میلی لیتر آب گرم


یک قاشق عسل طبیعی


🍵طرز تهیه قهوه سبز جهت لاغری:


🍵ابتدا لوبیای قهوه سبز را به مدت 24-48 ساعت در آب بخیسانید، سپس آبکشی کرده و آن را روی اجاق قرار داده و بجوشانید. از روی حرارت بردارید و 15 دقیقه بگذارید همانطور بماند تا دم بکشد. سپس حدود 1 ساعت بگذارید تا خنک شود. نوشیدنی قهوه سبز آماده است، آن را بچشید اگر غلظت بالایی دارد با کمی آب رقیق کنید و اگر دوست دارید شیرین باشد از عسل استفاده کنید.


🍵برای کاهش سریعتر وزن می توانید نوشیدنی قهوه سبز را در ترکیب با دارچین و زنجبیل استفاده کنید. 


🍵بقیه ی نوشیدنی را در یک ظرف شیشه ای به مدت 2 تا 3 روز در یخچال نگهداری کنید. 


🍵بهترین زمان مصرف قهوه سبز برای لاغری:


🍵اگر برای کاهش وزن می خواهید از قهوه سبز استفاده کنید بهتر است آن را 10 دقیقه قبل از غذا بخورید. برای کاهش وزن سریعتر بهتر است قهوه سبز را بلافاصله پس از غذا نخورید، چون می تواند باعث مسمومیت غذایی شود. 


🍵دوز توصیه شده برای قهوه سبز 400 میلی گرم و سه بار در روز است.


🍵عوارض قهوه سبز :


🍵 کافئین موجود در قهوه سبز – درست مثل کافئین در قهوه بو داده – می تواند نشانه هایی از جمله سردرد، ناراحتی معده، اضطراب، افزایش ضربان قلب، تکرر ادرار و بی خوابی را شامل شود.


🍵کافئین ممکن است برای افراد با شرایطی مانند گلوکوم، اضطراب، دیابت، فشار خون بالا، سندرم روده تحریک پذیر، پوکی استخوان و اختلالات خونریزی خطرناک باشد.


🍵پزشکان قهوه سبز را برای کودکان، زنان باردار و زنان شیرده توصیه نمی کنند. 


🍵قهوه سبز ممکن است با داروهای بیماری های قلبی، پوکی استخوان، بیماری های ریوی، یائسگی، افسردگی و اسکیزوفرنی تداخل ایجاد کند.


🍵قهوه سبز را همراه با مکمل های دیگر مصرف نکنید.

موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۶/۰۸/۱۳

نظرات  (۱)

چه عالی
پاسخ:
سلام
سپاسگزارم.

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی